2013. augusztus 28., szerda

Sziasztok! Hát... hol is kezdjem... Azt hiszem bemutatkoznom felesleges, hiszen többen is ismerhettek a SweetDream1D című blogomról :) Hát most úgy döntöttem egy új kalandra hívlak titeket, amit (remélem) sírva és nevetve élünk át közösen :) Remélem tetszeni fog majd ^^ Egy kis ízelítőnek itt a prológus. Jó étvágyat hozzá :D

Prológus
Niall Horan vagyok...Igen, igen tudom... Fújj, az az undorító kis féreg aki tönkreteszi a One Direction-t...Sajnálom! Én igazán nem akartam senkit bántani, csak azt szerettem volna...Csak szerettem volna végre tartozni valahová és ez a négy srác maga közé fogadott. Tudom, óriási hiba volt, mert én mindent csak tönkreteszek. Tudom, hogy csúnya vagyok és a hangom borzalmas, és valószínűleg kegyelemből maradhattam eddig is a bandában. Én tényleg sajnálom, hogyha bárkinek bonyodalmat okoztam... Niall Horan vagyok, a fiú akit megaláztak, akit leköptek és a földre taszítottak. Én vagyok a srác a szomszédból akit mindig is kiközösítettek, mert gyenge és kicsi... Én vagyok az a személy aki senkinek nem hiányozna ha eltűnne... Niall Horan vagyok, egy örök vesztes... és ez itt az én történetem...

3 megjegyzés:

  1. Tetszik a prológus..várom, hogy mi lesz benne. Én tuti olvasni fogom, de nekem hiányozna ha eltűnne.:/ /lehet hogy ez bunkóság hogy itt kérdezem meg, de meg kell tudnom..ez ugye nem azt jelenti, hogy befejezed a sweetdream-et?/ Amúgy izgatottan várom az első fejezetet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni!
      Nem,nem fejeztem be a sweetdream-et ,csak egy kicsit rákoncentrálok a drámai énemre. :D Értesíteni foglak,ha lesz új rész.

      Törlés
  2. De jó!:)Kérlek siess a résszel kíváncsi vagyok,a prológus nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés