2013. október 13., vasárnap

Sziasztok :)) Hát, nyögve-nyekegve megérkezett a felelet a kívánságomra xĐ Szeretném ha a mostani kérésemet is teljesítenétek, ami 6 feliratkozóból és 3 kommentből áll :) Jó olvasást :) B xx

1.fejezet 3. rész-Kicsit játsszuk vissza az eseményeket...
/Mullingar, 2010. január/
-Szeretlek!-Holly hatalmas puszit nyomott a számra.
-Én is téged!-öleltem át szorosan. Mióta Matt utoljára megvert, sok minden megváltozott. Holly szakított vele, majd nem sokra rá, randizgatni kezdtünk. Azóta egy kicsit jobb az életem. Kezdem úgy érezni, hogy van valami értelme élni...
-Akkor jelentkezel az X faktorba?-a lány kérdésére zavarba jöttem.
-Nem tudom.-vontam vállat.
-Szerintem menned kéne, jó hangod van Niall mackó!-megborzongtam, mint mindig, ha így szólított. Valami csoda volt, hogy egy ilyen lány mint ő, egyáltalán szóba áll velem. Tudtam, hogy vigyáznom kell rá és szeretni őt amíg csak lehet. Azt akartam, hogy mindig nevessen és boldog legyen.
-Rendben. Idén jelentkezni fogok.-adtam be a derekam...
/2010. június-december/
...Bár ne tettem volna! Az X faktor mindent tönkre vágott köztünk. Holly-val szakítottunk. Nagyon fájt. De a pofon mellé kaptam egy ölelést is. Mégpedig négy fantasztikusan tehetséges srác személyében. Liam, Harry, Zayn és Louis szintén akkor indult mint én. Külön indultunk, de mivel nem jutottunk volna tovább, a mentorok házában, Simon Cowel és Nicole Scherzinger, egy csapattá kovácsolt minket. Harry ötlete alapján megszületett a One Direction. Úgy éreztem, a veszteségektől eltekintve, ez életem legcsodásabb napja. Sorra nyertük a mérkőzéseket. Annyira boldog voltam, hogy elfelejtettem az eddigi sérelmeket és csak arra koncentráltam, hogy a maximumot hozzam ki magamból. Az első élő adásban a Viva La Vidát énekeltük el. Fellélegeztem, a zsűrinek tetszett amit hallott. Tovább jutottunk. A mentorok tanácsára videónaplókat készítettünk minden adás után. Próbáltam én lenni a vicces Ír srác a Britek közt és ez sikerült is. Talán senki nem gondolta volna, hogy mi történt a múltamban... A második élő adásban egy Kelly Clarkson számmal arattunk sikert. Jóakaróink tanácsára azonban nem szálltunk el magunktól, hanem ha lehet, még keményebben dolgoztunk a hangunkon. Énekórákat vettünk és sokat gyakoroltunk. A Nobody Knows volt a harmadik nagy sikerünk. A lányok imádták. Tökéletes választás volt. Idő közben egyre viccesebb és személyesebb videónaplókat készítettünk. Ahogy megismertem a srácokat, mind jobban-és jobban megszerettem őket. A negyedik élő adásban vámpírnak maszkírozva léptünk fel. A Total Eclipse of the Hearth-ot adtuk elő. Talán mondanom sem kell, hogy most sem ütköztünk nehézségbe. Az ötödik adásban egy nagyon pörgős és bulis számot adtunk elő, egy igazi slágert. A Kids in America sikert aratott és ismét tovább jutottunk. Lépésről lépésre haladva a cél felé. A hatodik élő showban egy igazán érzelmes dalt, Elton Jhon Something About The Way You Look Tonight című számát énekeltük. Tökéletes lehetőség volt, hogy igazán megmutassuk a hangunkat. Ó, és a következő a Beatles volt. A hetedik adás, és még csak meg sem érintett minket a kiesés veszélye. Csont nélkül jutottunk tovább az All You Need Is Love-val. A nyolcadik adásban leléptünk a biztonságos útról. A dal amit választottunk a Summer of '69 volt. Pörgős rockszám, a nézők imádták. Mivel most már két dallal kellett előállnunk a másik dal a You Are So Beautiful volt. Ezzel ismét magunkra találtunk, ha lehet így fogalmazni. A kilencedik fordulóban egy népszerű Rihanna számot kellett színpadra vinnünk. Mégpedig az Only Girl-t. A másik zeneszám pedig a Chasing Cars volt. Szinte láttam az arcokon a meglepettséget mikor meghallották. Célegyenesben voltunk. Már csak két adást kellett megnyernünk és győztünk. A tizedik showban nem kaptunk semmi instrukciót, ránk volt bízva az egész. Ismét egy Elton Jhon számmal indítottunk. A Your Song tökéletesen illett a stílusunkhoz. A második dalt egy valódi sztárral énekeltük aki nem más volt mint Robbie Williams. A She's The One ismét hatalmas sikert aratott és máris a fináléban találtuk magunkat. El sem akartuk hinni, hogy idáig eljutottunk mi öten. A Torn azonban talán mégsem volt a legjobb választás. Bár én nagyon szerettem, a zsűrinek valahogy mégsem nyerte el a tetszését. Harmadikok lettünk. Mindannyiunk sírt. Addigra már Harry és Zayn is kezdtek megbékélni egymással és ők is egymás vállán hullatták kudarcunk keserű könnyeit. Már épp fel akartam adni és visszatérni a régi életembe, de ekkor beütött a siker. Leszerződtettek minket. Hivatalosan is egy banda lettünk. Azt hittem ezek után majd minden szép lesz. Csak később derült ki, mekkorát tévedtem...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, de miért itt kell abbahagyni? A Holly-s rész cuki lett, de kár hogy szétmentek. Kíváncsian várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni :) Hát igen, sajnos minden jónak vége szakad egyszer :/ De jött a következő rész :))

      Törlés
  2. Szia, egy kis meglepetés nálunk:)
    http://browniesdesign.blogspot.hu/2013/11/thetsegek-nyomaban-6.html

    VálaszTörlés