2013. november 14., csütörtök

A második fejezet első rèszèt is elhoztam nektek :) Remèlem elnyeri a tetszèseteket :$ A kövit 7 feliretkozó ès 3 komi után tudom hozni :) Jó szórakozást! Bxx

2/1 rész: Up All Night-What Makes You Beautiful
-Olyan fura az a srác...-oldalra sandítottam a sminkesek felé. Egy hirtelen mozdulattal elkapták a fejüket. Rólam beszélnek...
-Hallottad már énekelni?
-Nem, de csak van hangja, ha itt van, nem?-a férfi rám mosolygott és intett. Nem tudta, hogy hallottam amit mondanak. Elgondolkodva bámultam a poharamban buborékoló üdítőt.
-Minden oké?-felkaptam a fejem a kedves hangra. Liam mosolygós arcával találtam szembe magam.
-Persze.-hazudtam könnyedén. Túl nagy gyakorlatom volt sajnos az ilyesfajta füllentésekben.
-Akkor készítsd azt az Ír akcentust.-kacsintott a fiú az én hangomat utánozva. Ismét rámosolyogtam, majd miután kiittam a poharam tartalmát, követtem őt a többiekhez.
Láttam, hogy Zayn kényelmetlenül érzi magát. Feszélyezte ekkora tömegű víz jelenléte. Oda akartam menni hozzá, hogy mondjak valami biztatót, de Harry megelőzött.
-Szedd már össze magad!-csapott a vállára.-Ez csak egy kis víz!
Zayn bólintott, de láttam az arcán, hogy nem igazán békélt meg a helyzettel. Az egész klipet a tengerparton forgattuk le. Míg énekelhettünk, bár nem volt sok szövegem, fantasztikusan éreztem magam. Egész nap csak zenéltük és bohóckodtunk. Igazi csapatépítő munka volt. A csúcs az volt mikor megállítottak minket a rendőrök. Nagyon gáz volt! Louis meg csak hebegett-habogott, hogy mi itt filmet forgatunk, de persze a zsaruknak fogalma sem volt róla mi is az a "One Direction"... Na ezen változtatunk! Bíztam benne, hogy sikerülni is fog. Hulla fáradtak voltunk, de még mindig tombolt bennünk az adrenalin. El sem akartam hinni, hogy ez az egész velem történik meg. Uzsonnaszünetben mi öten félreültünk beszélgetni. Egy hűtőtáskán ülve majszoltam a szendvicsem mikor bekerült a látószögembe a gitárom. Felnéztem, egyenesen Liam arcára.
-Játssz valamit!-kérte egy mosoly keretében.-Szeretem a hangod.-zavarba jöttem a kijelentéstől. Fogalmam sem volt mit énekeljek. Végül az "I'm Yours" című dalt kezdtem el énekelni. Együtt énekelni a fiúkkal nagyon boldoggá tett. Miután meguntuk, letettem a gitárom és az italos asztal felé igyekeztem.
-Ez borzalmas!-megint az a két sminkes volt akiket reggel is láttam. A kóla mellett álltak és fejüket összedugva sutyorogtak. Lassítottam és észrevétlenül megközelítettem őket.
-Szerintem is. Tuti, hogy nem marad itt sokáig az a kölyök! Teljesen elüt a többi srác hangjától és akcentusa van!-a nő úgy háborodott föl a származásomból adódó tulajdonságomon, mintha azt mondták volna neki, hogy szabadidőmben kiskutyákat borotválok, vagy nem is tudom...Megilletődve bámultam magam elé. Igazuk van?-gondolkodtam. Hirtelenjében az a pici önbizalmam is elveszett amit Li adott. Elhátráltam és leültem a földre, tőlük messzebb. A kezemet bámulva gondolkodtam a nagy semmin amikor valaki lehuppant mellém.
-Mi történt?-Liam a tenger fodrozódó hullámait bámulta. A nap lassan lebukott a horizonton túlra.
-Csak gondolkodtam...-adtam kitérő választ. Nem akartam, hogy megtudja mit mondtak a sminkesek...meg azt sem, hogy általánosságban tudjon a múltamról.
-És min?-végül rám nézett. Bozontos barna hajába bele-belekapott a szellő. Arcán egy halovány mosoly látszott.
-Fel kéne hívnom anyut.-gyorsan felvettem egy műmosolyt.
-Nemsokára indulunk haza.-nyugtatott. Felállt majd nyújtotta a kezét, hogy engem is felsegítsen. Hatalmas forró markába zárta a tenyeremet és egy finom rántással talpra állított. Vissza mentünk a srácokhoz. Még egy jelenetet kellett leforgatnunk és be is fejeztük.
Hazafelé úton leültem hátra a buszon és magamra húztam egy pokrócot. Fél perc sem kellett és el is aludtam... Arra ébredtem, hogy valaki finoman megrázza a vállam.
-Megjöttünk Szöszi.-kómás pillantásom Louis mosolygó arcával került szembe.
-Mhmm...-mormogtam miközben nyújtóztam egyet. A mozdulattól lecsúszott a pulcsim ujja és rivaldafénybe került a csuklóm belső oldala. Gyorsan lerántottam a kezem, mielőtt Tommo bármit is megláthatott volna.
Bementünk a házba. Liam már a vacsorát főzte míg Zayn a telefonon lógott. Harry egy szál semmiben sétálgatott egy könyvet keresve.
-Harry! Vegyél már fel valamit, az istenért!-kiabált ki Leeyum a konyhából.
-Nem!-csapta fel a fürtös a fejét.-Nekem így kényelmes. Ősembernek kellett volna születnem!
-A lábad elég szőrös hozzá.-visított fel Louis a röhögéstől.
-Ha-ha!-nézett rá Hazza szúrós szemmel. Nem bírtam ki, hogy ne kuncogjak egy kicsit. A konyhába mentem és figyeltem ahogy Liam szorgoskodik.
-Segíthetek?-próbáltam mindent megtenni annak érdekében, hogy a srácok megszeressenek és ne dobjanak ki a bandából.
-Megpucolnád a krumplit?-csendben tettem amire Liam kért. Közben halkan dúdolni kezdtem a dalunkat. A fiú csatlakozott hozzám. Furcsa, meleg érzés járta át a szívem ahogy összenéztünk. Mindketten elmosolyodtunk. Közben összevágtam a krumplit. Nem figyeltem oda és belevágtam az ujjamba. Megborzongtam a kés jeges érintésétől a húsomban. Csak bámultam a krumplit ami vöröslött a véremtől. Egy pillanatig tartott csupán, majd beledobtam a tálba, a kezemet pedig a csap alá dugtam.
-Nagyon fáj?-Liam aggodalmas arccal pislogott a kezemre. A víz marta a sebem, de nem törődtem vele. Bűnbánó képpel meredtem a véres krumplikra. Tönkretettem Li munkáját.
-Ne haragudj, a krumplik...-dadogtam a sírás határán. Zayn pont akkor jött be. Pillantása az említett zöldségre esett.
-Fujj!-közölte összeráncolva az orrát. Kibuggyantak a könnyeim. Nagyon rosszul esett, hogy ezt is elszúrtam.
-Ne haragudj Liam...-motyogtam a mellkasomhoz szorítva a kezem. A fiú szólásra nyitotta a száját, de megelőztem. Zayn mellett elhaladva felrohantam a szobámba és bezártam magam után az ajtót. Lekuporodtam a sarokban és sírni kezdtem. Újra eszembe jutott a forgatás is. Miért nem tudok én semmit normálisan csinálni?!-korholtam magamat a könnyeimmel küzdve. Kopogtattak. Felkaptam a fejem és lélegzet visszafojtva vártam.
-Niall, itt vagy?-Liam hangja halkan szűrődött át a falapon.-Beengedsz?
Szipogva felálltam és elfordítottam a kulcsot a zárban. Hátrébb léptem. A fiú belépett a szobába. Csak egy pillantást vetett rám majd magához húzott. Halkan sírdogáltam.
-Semmi baj!-simogatta a hátam.-Az csak pár szem krumpli volt Niall, nem a világ vége!-nyugtatott.
-De Zayn...-hüppögtem-elrontottam a vacsorát...tönkrement...
-Volt még krumpli, ne törődj Zayn-nel! Lejössz enni?-maga felé fordította az arcom és hüvelykujjával letörölte a könnyeim.
-Nem vagyok éhes...-sütöttem le a szemem.
-Szeretném ha lejönnél... Nemsokára itt lesz Danielle és Eleanor is...-biztatóan mosolygott rám.-A kedvemért?
-Jó.-bólintottam egy picit.-Csak megmosom az arcom.
-Bekötözöm a kezedet.-nem várt a válaszomra. A fürdőszobába terelt. A csap alá dugta a kezem és kitisztogatta a sebet. Megvárta míg megmosom az arcom majd szakszerű mozdulatokkal bekötözte a vágást. Végül nyomott rá egy gyógypuszit.
-Jobb már?-kérdezte akárha egy kisfiúhoz beszélne.
-Jobb.-bólogattam mosolyogva.
Vacsora után, míg a többiek a kertben beszélgettek, felvettem egy gumikesztyűt a kötéses kezemre és nekiláttam a mosogatásnak. Egy Justin Bieber számot énekeltem közben. A nagy dúdolgatás közben észre sem vettem, hogy közönségem akadt. Csak akkor derült ki mikor egy magas hangnál hátra fordultam, hogy keressek egy törlőruhát. A nyelvembe harapva hirtelen elhallgattam.
-Ne hagyd abba!-kért a lány. Gyönyörű csokoládé színű szemei mosolyogva pillantottak rám.
-Nem tudtam, hogy itt vagy...-tűzvörössé vált az arcom ahogy Danielle lágyan felnevetett.
-Nem szóltam mert attól tartottam, hogy akkor abbahagyod az éneklést.-még mindig mosolygott miközben mellém lépett és kivett pár poharat a szekrényből.-Olyan jó hangod van!-a dicsérettől még jobban zavarba jöttem.
-K-köszönöm...-dadogtam zavartan miközben felkaptam a törlőkendőt, hogy letörölhessem vele a habot a kezemről.
-Kijössz hozzánk?
Haboztam egy kicsit. Annyira menni szerettem volna, de nem tudtam, hogy a többiek akarják-e, hogy menjek. Végül egy nagy sóhajtással bólintottam. Meg kell próbálni.
-Hozom a gitáromat is...-mosolyogtam egy kicsit majd otthagytam Danielle-t és felrohantam a szobámba a hangszerért. Nyugi Horan, nyugi! Nem fognak megölni! Csak add a vicces Ír srácot!-biztattam magam miközben eltoltam az üvegajtót ami a kertbe vezetett.
-Na végre! Már azt hittük ki sem jössz!-mosolygott rám Hazza amint meglátott. Visszamosolyogtam, közben leültem az egyik székre.
-Énekeljünk!-csapta össze a kezét Eleanor. Játszani kezdtem a gitáromon. Csak pengettem a húrokat a tűzbe bámulva. A többiek nevettek körülöttem. Felpillantottam. Olyan volt mintha egy hatalmas szeretet-hullám borított volna el. Néztem őket és mosolyogtam. Annyira jó érzés volt, hogy befogadtak. Nagyon sokáig csak énekeltünk és nevettünk. A szívem hatalmasakat dobbant ahogy egy-egy emberrel találkozott a pillantásunk. Mosolyogtak. Nem gúnyosan, még csak nem is szánakozva. Boldogan mosolyogtak rám... Őszintén. Fantasztikus érzés volt rájönni, hogy Ők igazán kedvelnek engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése